.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار قائمشهر معرفی شد/فروش تیم نساجی به مالک جدید
طی حکمی از سوی استاندار مازندران، یحیی یوسف‌پور به عنوان فرماندار قائم‌شهر معارفه شد.

به گزارش شمال نیوز،  احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران عصر یکشنبه درمراسم تودیع و معارفه فرماندار قائم‌شهر، مسئولیت درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را توفیق الهی دانست وگفت: بحث جابجایی‌ها حق مسلم مدیریت استان است و تحول در برخی حوزه‌ها نیار به بازنگری است تا وضعیت را به سمت بهبود به پیش ببریم وگرنه در حالت عادی از عملکرد این دو فرمانداری که امروز تودیع و معارفه می‌شوند، رضایت کامل داشتیم.

وی قائم‌شهر را یکی از شهرهای مهم استان برشمرد و اظهار داشت: این شهرستان یکی از شهرهای پرتراکم استان است که از یکسری مشکلات و معضلات بالا رنج می‌برد و با وجود جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفری فقط با یک بخش اداره می‌شود و تنها شهر استان است که دارای تیم لیگ برتری فوتبال است.

استاندار مازندران ضمن تقدیر از خدمات ۶ ساله محمدی در سمت فرماندار سابق، بر پاکدستی فرماندار جدید تأکید کرد و گفت: فرماندار باید اعتدالی عمل کند در فعالیت‌های سیاسی گرایش‌های متفاوت داشته باشد اما در گرایشات اقتصادی با خط و مشیء اعتدالی عمل کند.

وی تصریح کرد: ما باید ملزم به قانون و قانون‌گرایی باشیم و با نظارت دقیق و برنامه، امورات را انجام دهیم.

حسین‌زادگان با تأکید بر نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و ادارات، افزود: نظارت، عملکرد دستگاه‌ها را بالاتر می‌برد و مردم رضایتمندی‌بیشتری از دولت و نظام خواهند داشت.

استاندار مازندران، به برنامه‌محوری اشاره کرد و گفت: در شهرستان ۶۰ کارگروه داریم که فرماندار بطور مستقیم یا از طریق معاونین بر برنامه‌ها نظارت می‌کند.

حسین‌زادگان رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب‌رجوع و توجه به اقتصاد مقاومتی، توجه به جوانان و بانوان را از دیگر وظایف فرماندار برشمرد و با اشاره به فروش تیم فوتبال نساجی به خریدار جدید، از مالکان قبلی این تیم تشکر کرد و افزود: حمایت از تیم نساجی مازندران یکی از انتظارات ما از فرماندار جدید است.

حسین‌زادگان در پایان به اتمام پروژه‌های اولویت دار تأکید کرد.

خاطرنشان می‌شود مهدی محمدی که ۶ سال عهده دارفرمانداری قائم‌شهر بود به استانداری مازندران منتقل شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.